بهترین برند های تلویزیون در ایران
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله همراه من باشید زیرا قصد داریم به بررسی بهترین برند های تلویزیون بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. امرزوه یکی از وسایلی که می شود آن را در هر خانه ای پیدا کرد ، می شود به دستگاه های تلویزیون نیز اشاره کرد. اگر قصد خرید بهترین مارک تلویزیون را دارید اما در انتخاب خرید خود سردرگم هستید و نمی دانید کدام برند برای خرید مناسب است هیچ جای نگرانی نیست. البته حق هم دارید با وجود این همه مدل و برند های مختلف در بازار پیدا کردن بهترین مارک تلویزیون بسیار سخت است. از دسته بهترین برند های تلویزیون که در ادامه قصد بررسی آن ها را داریم می شود به تلویزیون های ایرانی برند ایکس ویژن ، گلدیران ، جی پلاس و.. نیز اشاره کرد جزو بهترین مدل های تلویزیون در بازار می باشند و بسیار پرطرفدارند چرا که هم کیفیت بالایی دارند و هم از قیمت پایین تری نیز برخوردار می باشند.در ادامه ی این مقاله هرماه من باشید .

تلویزیون ایرانی چی بخرم ؟

از برندهای خوش‌نام داخلی، در حال حاضر می‌توان به ایکس‌ویژن، اسنوا، جی‌پلاس و شهاب اشاره کرد که از پرفروش‌ترین برند‌های ایرانی محسوب می‌شوند. سابقه فعالیت برخی از این برندها به‌بیش از یک دهه برمی‌گردد که همگی آنها در ارائه تلویزیون‌های خوش‌قیمت به‌همراه پشتیبانی از قابلیت‌های ضروری و داشتن کیفیت قابل‌قبول تلاش می‌کنند. در این لیست شاهد معرفی محصولاتی اکثرا از این مارک‌ها هستیم تا بتوانیم به‌اطمینان خرید آنها را به شما پیشنهاد کنیم.

 

تلویزیون هوشمند جی پلاس

تلویزیون جی پلاس توسط شرکت گلدیران ساخته و به بازار عرضه می‌شود. گلدیران یک شرکت معتبر و خوش نام ایرانی است که سال‌ها نمایندگی و خدمات پس از فروش ال‌جی در ایران را بر عهده داشته و به خوبی توانسته بود برند ال‌جی را راضی نگه دارد. بعد از خروج برندهای کره‌ای شامل سامسونگ و ال‌جی از بازار ایران، شرکت گلدیران با خط تولید قبلی خود اقدام به مونتاژ و تولید محصولات ایرانی با نام برند جی پلاس کرد. تلویزیون جی پلاس یکی از محصولات خوب این شرکت است که توانسته رضایت بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی را جلب کند.

تلویزیون جی پلاس در انواع مختلف معمولی و هوشمند، در ابعاد گوناگون و با کیفیت‌ تصویرهای متفاوت 4k، Full HD و HD به بازار عرضه می‌شود. بنابراین شما هیچ محدودیتی در انتخاب نوع تلویزیون مورد نظر خود نخواهید داشت. یکی از تلویزیون‌های بسیار محبوب و پرفروش جی پلاس، تلویزیون هوشمند ال‌ای دی مدل GTV-50LU722S است که در اندازه 50 اینچ به بازار عرضه شده و بسیاری از مشخصاتی که از یک تلویزیون باکیفیت انتظار دارید را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. سیستم عامل به کار رفته در نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس، اندروید نسخه‌ی 9 است که امکان استفاده از برنامه‌های بیشتری را فراهم می‌کند. البته بهتر است انتظار بسیار بالایی از محصولات داخلی نداشته باشید. همین که جی پلاس توانسته است یک تلویزیون با قیمت مناسب، مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت 4k مشابه بسیاری از مدل‌های خارجی ارائه کند، کافی است.

 

تلویزیون هوشمند اسنوا

بسیاری از مردم اسنوا را با نام یخچال و فریزر می‌شناسند اما اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تلویزیون است. این شرکت در سال 1384 با تولید اجاق گاز و کولر آبی کار خود را آغاز و به تدریج دامنه محصولات خود را گسترده‌تر کرد. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا یکی از بهترین تلویزیون‌های ایرانی موجود در بازار هستند که در ابعاد و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند.

از جمله پرفروش‌ترین تلویزیون‌های اسنوا می‌توان به تلویزیون ال ‌ای دی هوشمند مدل SSD-50SA620U و تلویزیون ال ای دی SSD-55SA620U اشاره کرد که به ترتیب در اندازه‌های 50 و 55 اینچ به بازار عرضه می‌شوند. امکاناتی که این تلویزیون‌ها ارائه می‌دهد شامل کیفیت تصویر 4K (Ultra HD)، دو درگاه USB، درگاه‌های HDMI وکامپوزیت است. سیستم عامل به کار رفته در تلوزیون‌های هوشمند اسنوا اندروید نسخه‌ی 9 است.

بهترین تلویزیون های ایرانی – تلویزیون شهاب مدل 55SH301UFL

شرکت شهاب با بیش از نیم قرن فعالیت درحوزه تولید محصولات الکترونیکی و تلویزیون، یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم برقی خانگی است. تلویزیون شهاب 55SH301UFL طراحی چشم‌نواز و عملکردی عالی دارد.

 پنل 55 اینچی این تلویزیون ساخت ایران تصاویر را با وضوح خیره‌کننده 4K و 2160 در 3840 پیکسل درکنار کنتراست بالا ‌نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای رابط کاربری هوشمند اندروید است که با استفاده از آن می‌توان انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را اجرا کرد. پردازنده این رابط هوشمند شامل هسته Cortex-A53 است و رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایت را در اختیار دارد. افزون‌بر این، گیرنده دیجیتال و مرورگر وب نیز از دیگر امکانات جذاب این مدل هستند. در قاب پایینی تلویزیون دو مجرای خروجی صدا با توان 8 وات وجود دارد که منجر به توان کلی صوتی 16 وات می‌شود.

فناوری صفحه: LED
اندازه صفحه: 55
رزولوشن: 4K
رابط هوشمند: دارد
توان خروجی صدا: 16 وات
قابلیت‌ها: اندروید 9، نصب برنامه از طریق USB یا مرورگر وب، پشتیبانی از ضبط دیجیتال، تنظیمات مخصوص هتل

 

 





:: برچسب‌ها: بهترین برند های تلویزیون در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: